piątek, 11 kwietnia 2014

stripete

Michael Jackson śpiewał "No matter if you're black or white", ale czasami jak dodamy kolor, to już matter, dlatego postanowiłam zmatterializować tym razem trochę koloru na zwyczajowych BW. Ponieważ jednak moje umiejetności ilustratorsko-rysowniczo-tabletowe ograniczają się do pada w laptopie i Painta, z pomocą ruszyła mi jedyna i niezastąpiona Domi, dzięki której wygląda to jak wygląda, a nie jak wyglądać nie powinno. Tak wspaniałe efekta zdjęć mnie usprawiedliwiają, ponieważ ostatnio bardzo silnie uskuteczniam typowe najpierw fotografia, potem nauka, co trochę utrudnia mi skupienie się na ciekawostkach, które funduje mi gramatyka norweska... albo listy słówek. *




Na pytanie: "Czy to już wszystko z tej sesji?" odpowiem:


Okazuje się jednak, że rysowanie po zdjeciach jest znacznie bardziej pracochłonne niż ich robienie, a że jestem niecierpliwa, to będę wrzucać partiami.

Modelował: Colarov (KLIK)
Ilustrejszyn: Domi

+ malutki, malusieńki mejking-of







* Słówko na dziś to boreplatform czyli platforma wiertnicza! W Norwegii już wiedzą, gdzie przyszłym imigrantom przyjdzie pracować i jakie słowa im się przydadzą...

2 komentarze:

  1. Chyba wyjdę na psychofankę po tylu komentarzach, ale: co to za urządzonko bystre?

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy